РЕГЛАМЕНТ
про проведення онлайн змагань з кіберспорту серед студентів закладів вищої освіти Рівненської області «RCC Students League»
- МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ЗМАГАНЬ
- Онлайн змагання з кіберспорту серед студентів закладів вищої освіти Рівненської області «RCC Students League» проводяться з метою:
– залучення здобувачів вищої освіти до спільної взаємодії та об’єднання у спортивному русі;
– впровадження інноваційних підходів до розвитку спорту в закладах вищої освіти;
– популяризації новітніх видів спортивних змагань.
- ТЕРМІНИ ТА СТРУКТУРА ЗМАГАНЬ
- Онлайн змагання з кіберспорту серед студентів закладів вищої освіти Рівненської області «RCC Students League» (далі – Змагання) складаються з кваліфікаційного та фінального етапу.
- Змагання поводяться в онлайн-форматі періодом з 28 листопада 2020 року по 12 грудня 2020 року:
28.11.2020 р. – закриті кваліфікації Національного університету водного господарства та природокористування;
29.11.2020 р. – закриті кваліфікації Рівненського державного гуманітарного університету;
05.12.2020 р. – закриті кваліфікації Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем’янчука;
06.12.2020 р. – закриті кваліфікації Національного університету «Острозька Академія»;
12.12.2020 р. – фінальний етап онлайн Змагання.
- ОРГАНІЗАЦІЯ ТА КЕРІВНИЦТВО ПРОВЕДЕННЯ ЗАХОДУ
- Загальне керівництво проведення онлайн Змагань здійснює:
– Рівненське обласне відділення (філія) Комітету з фізичного виховання та спорту Міністерства освіти і науки України (далі – Відділення);
– Громадська організація «Спортивна спілка студентської молоді Рівненщини» (далі – Спілка).
– Rivne Cyber Cup – кіберспортивна ліга Рівного (далі – Ліга);
– Ukrainnian Esports Federation – регіональне представництво Громадської організації «Федерація є-спорту України» у Рівненській області (далі – Федерація).
- Безпосереднє проведення ігрової частини онлайн Змагань покладається на Лігу. Відповідальність за проведення етапів Змагань покладається:
– всебічне інформування про проведення заходу – на Відділення, Спілку, Федерацію, а також ЗВО, команди які приймають участь у онлайн Змаганнях, студентські спілки чи будь-які інші студентські організації цих ЗВО;
– кваліфікаційного та фінального етапу змагань – на Лігу, Федерацію та головну суддівську колегію, запропоновану Федерацією та затверджену Спілкою.
- УЧАСНИКИ ЗМАГАНЬ ТА УМОВИ УЧАСТІ
- До участі в онлайн Змаганнях допускаються лише команди, сформовані зі здобувачів вищої освіти (студенти, аспіранти) ЗВО:
– Національного університету водного господарства та природокористування;
– Рівненського державного гуманітарного університету;
– Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем’янчука;
– Національного університету «Острозька Академія».
- До участі в онлайн Змаганнях допускаються лише учасники, які в період проведення Змагань навчаються в ЗВО, зазначених вище і мають дійсний студентський квиток або інший документ, що підтверджує статус студента (залікова книжка або довідка про навчання в відповідному ЗВО).
- Від кожного ЗВО може бути зареєстровано довільна кількість команд.
- Кожен гравець повинен мати свій Steam аккаунт, використовувати чужі аккаунти заборонено.
- Учасник – особа, яка зареєструвалася та підтвердила участь у турнірі.
5.1. Учасник зобов’язується ознайомитися з регламентом та переліком правил, перед участю в змаганнях.
5.2. Учасник зобов’язується дотримуватися правил і регламенту турніру, в іншому при порушенні правил або регламенту до нього можуть бути застосовані санкції.
- Склад команди в кожній з дисциплін – 6 осіб (5 гравців – основний склад, 1 гравець – запасний гравець (опціонально, за рішенням команди).
6.1. Представник команди (далі – Капітан) є одним із членів команди та є повнолітньою особою. Порядок здійснення замін встановлюється Правилами змагань, що додаються. До участі у кваліфікаційному онлайн етапі змагань допускаються усі команди, що відповідають наведеним вище критеріям. Якщо під час будь-якого іншого етапу змагань стане відомо про порушення умов участі, до команди можуть застосовуватись санкції або дискваліфікація з таких змагань.
6.2. До участі у Фінальному етапі онлайн Змагань допускаються команди, які посіли перше місце в кваліфікаціях.
- РЕЄСТРАЦІЯ УЧАСНИКІВ
- Для участі у турнірі допускається гравець, який попередньо зареєструвався за формою реєстрації, наданій організаторами в офіційному анонсі.
- Реєстрація проводиться на веб-сайті https://sites.google.com/view/studleague
- Учасник вважається зареєстрованим після відправки відповідної форми реєстрації для турніру.
- Реєстрація буде проводитися в період вказаний в афішах та (або) офіційних анонсах на офіційних інформаційних ресурсах організаторів.
- Під час реєстрації, учасник зобов’язується вказувати достовірну інформацію про себе.
- Надання невірної інформації є підставою для відмови у прийнятті заявки на участь у змаганнях.
- ІНФОРМУВАННЯ УЧАСНИКІВ
- Вся інформація, необхідна гравцям, розміщується на офіційних інформаційних ресурсах організаторів:
https://sites.google.com/view/studleague
https://www.instagram.com/rivne.cyber.cup
t.me/rivnecybercup
- Про будь-які зміни, що вносяться до регламенту, організатор(и) зобов’язані повідомляти учасників через офіційні інформаційні ресурси та (або) через капітанів команд.
- Інформація, розміщена на офіційних інформаційних ресурсах, вважається донесеною до учасників турніру після її розміщення.
- Комунікація із організаторами та суддями, вирішення технічних та ігрові питання в момент проведення онлайн-турніру буде проходити в Telegram-групі, куди будуть запрошені капітани команд після проходження реєстрації.
- Всі організаційні, а також спірні питання вирішуються з Суддею турніру.
- З боку команди комунікацію з питань проведення матчів і спірних ситуацій веде виключно Капітан або Менеджер команди.
- Опис проблеми має бути побудовано конструктивно, з наведеними доказами порушень, в залежності від самої проблеми.
- СИСТЕМА ПРОВЕДЕННЯ ЗМАГАННЯ
- Змагання проводиться з електронної дисципліні DOTA 2.
- Формат гри – 5х5; режим гри – Captains Mode.
- Формат матчів кваліфікацій – до 1 перемоги; останній матч кваліфікаційного етапу – до 2-х перемог в серії з 3-х ігор.
- Формат матчів фінального етапу – до 2-х перемог в серії з 3-х ігор.
- Формування турнірної сітки відбувається після завершення періоду реєстрації команд.
- Схема формування турнірної сітки відбувається за правилом DoubleElimination, на онлайн платформі для генерування турнірних сіток challonge.com.
- Групи або пари команд формуються випадковий посівом.
- ВРУЧЕННЯ ПРИЗІВ
- Призи та нагороди розподіляються між командами, які займуть 1,2,3,4 місця.
- Вручення призів здійснюється після завершення турніру впродовж 10 календарних днів.
- ТРАНСЛЯЦІЯ МАТЧІВ
- Трансляції ведуться за допомогою відео сервісу Twitch, з трихвилинний затримкою, на офіційних каналах Федерації.
- Вести трансляцію може схвалений адміністрацією стример, використовуючи тільки відео сервіси Twitch, при цьому дозволено користуватися банерами і рекламою своїх партнерів, заздалегідь схвалених (обумовлених) з адміністрацією турніру.
- Глядачі зможуть дивитися гру на офіційних Трансляціях або з DotaTV.
ПРАВИЛА
- НІКНЕЙМИ ГРАВЦІВ ТА НАЗВИ КОМАНД
- Нікнейми гравців повинні бути суворо в рамках цензури і не містити образливих висловлювань в адресу Судді турніру, Організаторів, Спонсорів або будь-яких інших об’єктів та суб’єктів. В іншому випадку проти гравця можуть бути застосовані санкції.
- Назви команд повинні бути суворо в рамках цензури і не містити образливих висловлювань в адресу Судді турніру, Організаторів, Спонсорів або будь-яких інших об’єктів та суб’єктів. В іншому випадку проти команди можуть бути застосовані санкції, які можуть потягнути за собою дискваліфікацію з турніру.
- Усі команди в грі повинні бути підписані. Назви (повні або скорочені) повинні відповідати заявленим.
- Усі Нікнейми гравців в грі повинні відповідати заявленим у реєстраційній формі.
- ПРОВЕДЕННЯ МАТЧІВ
- Матчі проводяться на офіційнихсерверах Valve на приватних лоббі, з налаштуваннями відповідно до правил змагань.
- Дані для підключення до лоббі надаються Суддями для капітанів команд.
- Організатор не несе відповідальності за якість продуктивності сервера на якому відбуваються матч.
- КОМУНІКАЦІЯ
- Для комунікації гравців в команді можна використовувати будь-які програми та голосові чати.
- ВИБІР СТОРІН
- Право вибору сторін вирішується на взаємовигідних умовах або за жеребом.
- НЕЯВКА КОМАНДИ НА МАТЧ, ТЕХНІЧНА ПОРАЗКА
- У разі неявки однієї з команд на початок матчу протягом 25 хвилин, команда отримує технічну поразку в матчі. За винятком випадків затримки паралельних матчів турніру.
- Команда не може починати матч без одного або більше гравців. На пошук відсутнього гравця команді дається 25 хв., якщо після закінчення цього часу гравець не з’явився команда отримує технічну поразку.
- В деяких випадках можливі винятки, Суддя і Організатори залишають за собою право змінювати ліміт часу на тайм-аути, якщо в цьому є критична необхідність.
- Про затримку явки на матч команда повинна заздалегідь попереджати Організаторів або Суддю турніру.
- ПАУЗИ
- Паузи в грі дозволені. Віджимати паузу дозволяється тільки за згодою протиборчої команди.
- Загальна тривалість пауз у грі не більше 15хвилин.
- Також дозволені технічні паузи, які ставляться на прохання гравців Суддею.
- Тривалість технічних пауз залежить від часу, потрібного для вирішення проблеми, і скасовується Суддею турніру.
- ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ
- Тривалість гри – до визначення переможця.
- Переможцем гри вважається команда, яка повністю знищить трон противника, або змусить його здатися.
- ОГОЛОШЕННЯ, ПІДТВЕРДЖЕННЯ ТА ОСКАРЖЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ
- Після закінчення матчу капітани обох команд зобов’язані повідомити результат матчу організатору для внесення в турнірну сітку.
- В випадку коли команди не повідомили результати, Суддя турніру вносить результати, за спостереженнями гри та (або) відповідно до повідомлених результатів гравцем (гравцями) однієї з команд.
- У разі якщо команда, що програла впевнена в порушенні правил опонентами, вона має право подати протест.
- Протест подається з вказаною причиною (порушення правил, нечесна гра). Протягом 5 хв. протест буде розглянуто і капітан команди, яка подала протест буде повідомлений про результат.
- Якщо команди погоджуються з результатом вказаним у турнірній сітці, або протягом 15 хв. після оголошення результатів, ні одна з сторін не висловили протесту, результати вважаються затвердженими і редагуванню або зміні не підлягають.
- ЗАМІНА ГРАВЦЯ
- Заміна гравців на протязі одного матчу заборонені, за винятком поважної причини.
- На протязі одного турніру або кваліфікації команда має право робити одну повну заміну гравця, але за умови якщо гравець був зареєстрований як заміна до початку турніру.
- Для заміни гравця команда повинна за 30 хв. до початку матчу попередити Організатора або Суддю турніру, після чого буде прийнято рішення про допущення даної заміни.
Порушення правил, санкції, заборони
- ВІДМОВА В РЕЄСТРАЦІЇ
- Учаснику може бути відмовлено в реєстрації, якщо він не відповідає умовам участі у турнірі.
- Учаснику може бути відмовлено в реєстрації, якщо він порушив будь-який із пунктів регламенту або правил до початку офіційних матчів.
- Учаснику бути відмовлено в реєстрації, якщо реєстраційна форма була заповнена не повністю або інформація в ній не відповідає дійсності.
- НЕДОПУЩЕННЯ ДО МАТЧУ
- Команда може бути недопущена до матчу, якщо хоча б один з гравців перебуває в незадовільному стані, або порушує правила та (або) регламент турніру.
- Команда може бути недопущена до матчу, якщо вона перебуває не в повному складі або частково відсутня на момент початку матчу.
- Команда може бути недопущена до матчу, якщо час для явки на матч вичерпано або команда спізнилася на вказану в розкладі дату та час проведення матчу.
- ЗАБОРОНЕНІ ДІЇ В ГРІ ТА ДИЗКВАЛІФІКАЦІЯ
- Вказані дії суворо заборонені під час гри і можуть привести до дискваліфікації команди:
- використання скриптів;
- використання багів та (або) помилок гри;
- «Отримання інформації про хід гри», що може дати перевагу в матчі;
- використання заборонених програм, що відразу являється підставою для дискваліфікації команди.
- Гравець і (або) команда можуть за рішенням судді отримати дискваліфікацію за наступні дії:
- відмова слідувати інструкціям судді турніру;
- заперечення гравцям або судді, якщо вони вимагають дотримання гравцем правил турніру;
- образи на адресу супротивників або ж будь-які образливі, нецензурні або расистські висловлювання, в адресу гравців своєї команди та інших учасників турніру, суддів, коментаторів, організаторів та ін;
- неспортивну поведінку (наприклад, саботування матчів).
20.1.
20.2.
- В окремих випадках неявка на матч також може бути підставою для дискваліфікації команди.
- Порушення будь-якого пункту правил або недотримання регламенту турніру є підставою для винесення попередження команді порушнику та(або) гравцям цієї команди, в разі повторного порушення або зухвалого невиконання вказівок Судді турніру команда можу бути дискваліфікована з турніру.
- ФІНАНСОВІ ВИТРАТИ НА ПРОВЕДЕННЯ ЗМАГАНЬ
- Витрати, пов’язані з компенсацією за харчування суддівських колегій, що обслуговуватимуть проведенням кваліфікаційних та фінального етапів покладаються на ГО «Спортивна спілка студентської молоді Рівненщини».
- Призи та нагороди переможцям та фіналістам за рахунок спонсорських коштів.
- БЕЗПЕКА ПРИ ПРОВЕДЕНІ ЗМАГАНЬ
- Відповідальність за підготовку індивідуальних ігрових місць та дотримання правил безпеки під час проведення змагань покладається на самих гравців.