Онлайн змагання з кіберспорту серед студентів закладів вищої освіти Рівненської області «RCC Students League»

Анонси

 

РЕГЛАМЕНТ 

про проведення онлайн змагань з кіберспорту серед студентів закладів вищої освіти Рівненської області «RCC Students League»

 

  1. МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ЗМАГАНЬ
  2. Онлайн змагання з кіберспорту серед студентів закладів вищої освіти Рівненської області «RCC Students League» проводяться з метою:

– залучення здобувачів вищої освіти до спільної взаємодії та об’єднання у спортивному русі; 

– впровадження інноваційних підходів до розвитку спорту в закладах вищої освіти; 

– популяризації новітніх видів спортивних змагань. 

 

  1. ТЕРМІНИ ТА СТРУКТУРА ЗМАГАНЬ
  2. Онлайн змагання з кіберспорту серед студентів закладів вищої освіти Рівненської області «RCC Students League» (далі – Змагання) складаються з кваліфікаційного та фінального етапу.
  3. Змагання поводяться в онлайн-форматі періодом з 28 листопада 2020 року по 12 грудня 2020 року: 

28.11.2020 р. – закриті кваліфікації Національного університету водного господарства та природокористування;

29.11.2020 р. – закриті кваліфікації Рівненського державного гуманітарного університету;

05.12.2020 р. – закриті кваліфікації Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем’янчука;

06.12.2020 р. – закриті кваліфікації Національного університету «Острозька Академія»;

12.12.2020 р. – фінальний етап онлайн Змагання.

 

 

  1. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА КЕРІВНИЦТВО ПРОВЕДЕННЯ ЗАХОДУ
  2. Загальне керівництво проведення онлайн Змагань здійснює:

Рівненське обласне відділення (філія) Комітету з фізичного виховання та спорту Міністерства освіти і науки України (далі – Відділення);

– Громадська організація «Спортивна спілка студентської молоді Рівненщини» (далі – Спілка).

– Rivne Cyber Cup – кіберспортивна ліга Рівного (далі – Ліга);

– Ukrainnian Esports Federation – регіональне представництво Громадської організації «Федерація є-спорту України» у Рівненській області (далі – Федерація).

  1. Безпосереднє проведення ігрової частини онлайн Змагань покладається на Лігу. Відповідальність за проведення етапів Змагань покладається: 

– всебічне інформування про проведення заходу – на Відділення, Спілку, Федерацію, а також ЗВО, команди які приймають участь у онлайн Змаганнях, студентські спілки чи будь-які інші студентські організації цих ЗВО; 

– кваліфікаційного та фінального етапу змагань – на Лігу, Федерацію та головну суддівську колегію, запропоновану Федерацією та затверджену Спілкою.

 

  1. УЧАСНИКИ ЗМАГАНЬ ТА УМОВИ УЧАСТІ
  2. До участі в онлайн Змаганнях допускаються лише команди, сформовані зі здобувачів вищої освіти (студенти, аспіранти) ЗВО:

– Національного університету водного господарства та природокористування;

– Рівненського державного гуманітарного університету;

– Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем’янчука;

– Національного університету «Острозька Академія».

  1. До участі в онлайн Змаганнях допускаються лише учасники, які в період проведення Змагань навчаються в ЗВО, зазначених вище і мають дійсний студентський квиток або інший документ, що підтверджує статус студента (залікова книжка або довідка про навчання в відповідному ЗВО). 
  2. Від кожного ЗВО може бути зареєстровано довільна кількість команд.
  3. Кожен гравець повинен мати свій Steam аккаунт, використовувати чужі аккаунти заборонено.
  4. Учасник – особа, яка зареєструвалася та підтвердила участь у турнірі.

5.1. Учасник зобов’язується ознайомитися з регламентом та переліком правил, перед участю в змаганнях.

5.2. Учасник зобов’язується дотримуватися правил і регламенту турніру, в іншому при порушенні правил або регламенту до нього можуть бути застосовані санкції.

  1. Склад команди в кожній з дисциплін – 6 осіб (5 гравців – основний склад, 1 гравець – запасний гравець (опціонально, за рішенням команди). 

6.1. Представник команди (далі – Капітан) є одним із членів команди та є повнолітньою особою. Порядок здійснення замін встановлюється Правилами змагань, що додаються. До участі у кваліфікаційному онлайн етапі змагань допускаються усі команди, що відповідають наведеним вище критеріям. Якщо під час будь-якого іншого етапу змагань стане відомо про порушення умов участі, до команди можуть застосовуватись санкції або дискваліфікація з таких змагань. 

6.2. До участі у Фінальному етапі онлайн Змагань допускаються команди, які посіли перше місце в кваліфікаціях.

  1.     РЕЄСТРАЦІЯ УЧАСНИКІВ
  2.   Для участі у турнірі допускається гравець, який попередньо зареєструвався за формою реєстрації, наданій організаторами в офіційному анонсі.
  3.   Реєстрація проводиться на веб-сайті https://sites.google.com/view/studleague
  4.   Учасник вважається зареєстрованим після відправки відповідної форми реєстрації для турніру.
  5.   Реєстрація буде проводитися в період вказаний в афішах та (або) офіційних анонсах на офіційних інформаційних ресурсах організаторів.
  6.   Під час реєстрації, учасник зобов’язується вказувати достовірну інформацію про себе.
  7.   Надання невірної інформації є підставою для відмови у прийнятті заявки на участь у змаганнях.

 

  1.   ІНФОРМУВАННЯ УЧАСНИКІВ
  2.   Вся інформація, необхідна гравцям, розміщується на офіційних інформаційних ресурсах організаторів:

https://sites.google.com/view/studleague

https://www.instagram.com/rivne.cyber.cup

t.me/rivnecybercup

  1.   Про будь-які зміни, що вносяться до регламенту, організатор(и) зобов’язані повідомляти учасників через офіційні інформаційні ресурси та (або) через капітанів команд.
  2.   Інформація, розміщена на офіційних інформаційних ресурсах, вважається донесеною  до учасників турніру після її розміщення.
  3.   Комунікація із організаторами та суддями, вирішення технічних та ігрові питання в момент проведення онлайн-турніру буде проходити в Telegram-групі, куди будуть запрошені капітани команд після проходження реєстрації.
  4.   Всі організаційні, а також спірні питання вирішуються з Суддею турніру.
  5.   З боку команди комунікацію з питань проведення матчів і спірних ситуацій веде виключно Капітан або Менеджер команди.
  6.   Опис проблеми має бути побудовано конструктивно, з наведеними доказами порушень, в залежності від самої проблеми.

 

  1. СИСТЕМА ПРОВЕДЕННЯ ЗМАГАННЯ
  2.   Змагання проводиться з електронної дисципліні DOTA 2.
  3.   Формат гри – 5х5; режим гри – Captains Mode.
  4.   Формат матчів кваліфікацій – до 1 перемоги; останній матч кваліфікаційного етапу – до 2-х перемог в серії з 3-х ігор.
  5.   Формат матчів фінального етапу – до 2-х перемог в серії з 3-х ігор.
  6.   Формування турнірної сітки відбувається після завершення періоду реєстрації команд.
  7.   Схема формування турнірної сітки відбувається за правилом DoubleElimination, на онлайн платформі для генерування турнірних сіток challonge.com.
  8.   Групи або пари команд формуються випадковий посівом.

 

  1.   ВРУЧЕННЯ ПРИЗІВ
  2.   Призи та нагороди розподіляються між командами, які займуть 1,2,3,4 місця.
  3.   Вручення призів здійснюється після завершення турніру впродовж 10 календарних днів.

 

  1.     ТРАНСЛЯЦІЯ МАТЧІВ
  2.   Трансляції ведуться за допомогою відео сервісу Twitch, з трихвилинний затримкою, на офіційних каналах Федерації.
  3.   Вести трансляцію може схвалений адміністрацією стример, використовуючи тільки відео сервіси Twitch, при цьому дозволено користуватися банерами і рекламою своїх партнерів, заздалегідь схвалених (обумовлених) з адміністрацією турніру.
  4.   Глядачі зможуть дивитися гру на офіційних Трансляціях або з DotaTV.

ПРАВИЛА

  1. НІКНЕЙМИ ГРАВЦІВ ТА НАЗВИ КОМАНД
  2.   Нікнейми гравців повинні бути суворо в рамках цензури і не містити образливих висловлювань в адресу Судді турніру, Організаторів, Спонсорів або будь-яких інших об’єктів та суб’єктів. В іншому випадку проти гравця можуть бути застосовані санкції.
  3.   Назви команд повинні бути суворо в рамках цензури і не містити образливих висловлювань в адресу Судді турніру, Організаторів, Спонсорів або будь-яких інших об’єктів та суб’єктів. В іншому випадку проти команди можуть бути застосовані санкції, які можуть потягнути за собою дискваліфікацію з турніру.
  4.   Усі команди в грі повинні бути підписані. Назви (повні або скорочені) повинні відповідати заявленим.
  5.   Усі Нікнейми гравців в грі повинні відповідати заявленим у реєстраційній формі.

 

  1. ПРОВЕДЕННЯ МАТЧІВ
  2.   Матчі проводяться на офіційнихсерверах Valve на приватних лоббі, з налаштуваннями відповідно до правил змагань.
  3.   Дані для підключення до лоббі надаються Суддями для капітанів команд.
  4.   Організатор не несе відповідальності за якість продуктивності сервера на якому відбуваються матч.

 

  1. КОМУНІКАЦІЯ
  2. Для комунікації гравців в команді можна використовувати будь-які програми та голосові чати.

 

  1. ВИБІР СТОРІН
  2. Право вибору сторін вирішується на взаємовигідних умовах або за жеребом.

 

  1. НЕЯВКА КОМАНДИ НА МАТЧ, ТЕХНІЧНА ПОРАЗКА
  2.   У разі неявки однієї з команд на початок матчу протягом 25 хвилин, команда отримує технічну поразку в матчі. За винятком випадків затримки паралельних матчів турніру.
  3.   Команда не може починати матч без одного або більше гравців. На пошук відсутнього гравця команді дається 25 хв., якщо після закінчення цього часу гравець не з’явився команда отримує технічну поразку.
  4.   В деяких випадках можливі винятки, Суддя і Організатори залишають за собою право змінювати ліміт часу на тайм-аути, якщо в цьому є критична необхідність.
  5.   Про затримку явки на матч команда повинна заздалегідь попереджати Організаторів або Суддю турніру.

 

  1. ПАУЗИ
  2.   Паузи в грі дозволені. Віджимати паузу дозволяється тільки за згодою протиборчої команди.
  3.   Загальна тривалість пауз у грі не більше 15хвилин.
  4.   Також дозволені технічні паузи, які ставляться на прохання гравців Суддею.
  5.   Тривалість технічних пауз залежить від часу, потрібного для вирішення проблеми, і скасовується Суддею турніру.

 

  1. ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ
  2.   Тривалість гри – до визначення переможця.
  3.   Переможцем гри вважається команда, яка повністю знищить трон противника, або змусить його здатися.

 

  1. ОГОЛОШЕННЯ, ПІДТВЕРДЖЕННЯ ТА ОСКАРЖЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ
  2.   Після закінчення матчу капітани обох команд зобов’язані повідомити результат матчу організатору для внесення в турнірну сітку.
  3.   В випадку коли команди не повідомили результати, Суддя турніру вносить результати, за спостереженнями гри та (або) відповідно до повідомлених результатів гравцем (гравцями) однієї з команд.
  4.   У разі якщо команда, що програла впевнена в порушенні правил опонентами, вона має право подати протест.
  5.   Протест подається з вказаною причиною (порушення правил, нечесна гра). Протягом 5 хв. протест буде розглянуто і капітан команди, яка подала протест буде повідомлений про результат.
  6.   Якщо команди погоджуються з результатом вказаним у турнірній сітці, або протягом 15 хв. після оголошення результатів, ні одна з сторін не висловили протесту, результати вважаються затвердженими і редагуванню або зміні не підлягають.

 

  1. ЗАМІНА ГРАВЦЯ
  2.   Заміна гравців на протязі одного матчу заборонені, за винятком поважної причини.
  3.   На протязі одного турніру або кваліфікації команда має право робити одну повну заміну гравця, але за умови якщо гравець був зареєстрований як заміна до початку турніру.
  4.   Для заміни гравця команда повинна за 30 хв. до початку матчу попередити Організатора або Суддю турніру, після чого буде прийнято рішення про допущення даної заміни.

 

Порушення правил, санкції, заборони

 

  1. ВІДМОВА В РЕЄСТРАЦІЇ
  2.   Учаснику може бути відмовлено в реєстрації, якщо він не відповідає умовам участі у турнірі.
  3.   Учаснику може бути відмовлено в реєстрації, якщо він порушив будь-який із пунктів регламенту або правил до початку офіційних матчів.
  4.   Учаснику бути відмовлено в реєстрації, якщо реєстраційна форма була заповнена не повністю або інформація в ній не відповідає дійсності.
  5.   НЕДОПУЩЕННЯ ДО МАТЧУ
  6.   Команда може бути недопущена до матчу, якщо хоча б один з гравців перебуває в незадовільному стані, або порушує правила та (або) регламент турніру.
  7.   Команда може бути недопущена до матчу, якщо вона перебуває не в повному складі або частково відсутня на момент початку матчу.
  8.   Команда може бути недопущена до матчу, якщо час для явки на матч вичерпано або команда спізнилася на вказану в розкладі дату та час проведення матчу.

 

  1. ЗАБОРОНЕНІ ДІЇ В ГРІ ТА ДИЗКВАЛІФІКАЦІЯ
  2.   Вказані дії суворо заборонені під час гри і можуть привести до дискваліфікації команди:
  • використання скриптів;
  • використання багів та (або) помилок гри;
  • «Отримання інформації про хід гри», що може дати перевагу в матчі;
  • використання заборонених програм, що відразу являється підставою для дискваліфікації команди.
  1.   Гравець і (або) команда можуть за рішенням судді отримати дискваліфікацію за  наступні дії:
  • відмова слідувати інструкціям судді турніру;
  • заперечення гравцям або судді, якщо вони вимагають дотримання гравцем правил турніру;
  • образи на адресу супротивників або ж будь-які образливі, нецензурні або расистські висловлювання, в адресу гравців своєї команди та інших учасників турніру, суддів, коментаторів, організаторів та ін;
  • неспортивну поведінку (наприклад, саботування матчів).
  1.  
  2.  
  3.  
  4.  
  5.  
  6.  
  7.  
  8.  
  9.  
  10.  
  11.  
  12.  
  13.  
  14.  
  15.  
  16.  
  17.  
  18.  
  19.  
  20.  

20.1.    

20.2.    

  1.   В окремих випадках неявка на матч також може бути підставою для дискваліфікації команди.
  2.   Порушення будь-якого пункту правил або недотримання регламенту турніру є підставою для винесення попередження команді порушнику та(або) гравцям цієї команди, в разі повторного порушення або зухвалого невиконання вказівок Судді турніру команда можу бути дискваліфікована з турніру.

 

  1. ФІНАНСОВІ ВИТРАТИ НА ПРОВЕДЕННЯ ЗМАГАНЬ
  2.   Витрати, пов’язані з компенсацією за харчування суддівських колегій, що обслуговуватимуть проведенням кваліфікаційних та фінального  етапів покладаються на  ГО «Спортивна спілка студентської молоді Рівненщини».
  3.   Призи та нагороди переможцям та фіналістам за рахунок спонсорських коштів.

 

  1. БЕЗПЕКА ПРИ ПРОВЕДЕНІ ЗМАГАНЬ
  2. Відповідальність за підготовку  індивідуальних ігрових місць та дотримання правил безпеки під час проведення змагань покладається на самих гравців.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *